Politica de retur

Politica de retur

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin adresa de e-mail: office@impactspa.ro . In schimb va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.

ATENȚIE:

În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, Impact SPA are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de către reprezentanții noștri.

Cum returnezi produsele

In momentul receptionarii comenzii verifica cu atentie starea exterioara a coletelor : ambalaje in buna stare – sa nu fie rupte, zgariate, murdare, smulse de pe produs, colturi rupte sau infundate, sau alte semne de proasta manipulare a produsului.
Daca constatati aceste nereguli, iti recomandam sa soliciti completarea unui Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii, in care sa specifici natura problemelor sesizate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare defectuoasa, etc ). Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului. Daca reprezentantul firmei de curierat refuza completarea Procesului verbal de constatare, te rog sa contactezi imediat un reprezentant al firmei IMPACT SPA, la numarul de telefon : 0756 342 150, unde veți primi suport pentru rezolvarea reclamatiei.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi pe Procesul verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii, starea produselor deteriorate. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

Returul produselor IMPACT SPA:

Daca, din orice motiv, nu esti 100% multumit de un produs pe care l-ai cumparat, poti sa il returnezi in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ti-a fost livrat de catre curier.
1. Completezi formularul de retur al site-ului cu datele complete , asigurandu-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur
2. Specifici in formular una dintre optiunile de retur: schimb cu acelasi model, schimb cu un produs diferit vandut de IMPACT SPA sau rambursare a sumei de bani platite la cumparare

Daca ai optat pentru rambursarea sumei platite la cumparare si produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine. Banii vor fi vizibili in contul tau in maxim 14 zile calendaristice. Costul de transport va fi platit de catre tine.

Conditii generale:

Poti returna produsele in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier, fie ca esti persoana fizica. Asadar, pentru a fi luat in considerare, cererea de retur poate fi trimisa cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii.
Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte si toate documentele cu care ti-au fost livrate.
Nu putem accepta ca retur produsele care au fost desigilate si montate, produsele care prezinta urme de montaj
Nu putem accepta ca retur produsele care au fost aduse la comanda din import care nu se află în stocul uzual al vanzatorului  dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a plații unui avans
Nu putem accepta retur la produse de tip *Comanda Speciala, indiferent de categorie aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta sau a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate. 
*Comandă Specială este definita ca fiind produs comandat de catre beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al SC Impact SPA SRL